02 mars, 2007

Salikatten!

Det bodde dansere her før me flytta inn.

Sali..

5 kommentarer:

Helge Rege Gårdsvoll sa...

Og dette veit dokke korleis?

Cathrin sa...

ja d lure eg og på....

Jeanett sa...

Me har våre insiderkilder så klart ;-)

Anonym sa...

Ja,ja... men dåkk ska veda d at en kan ver kjekke jente sjøl om en ikkje har tittelen "dansarar"... Forsåvidt så vett eg jo egentligt ikkje om d kanskje e d dåkk e i smug då... har jaffal aldri sett dåkk dansa, og eg tror kanskje sigrid ikkje hadde klart å skjula d i adle år hvis d faktisk va d hu va:)

Sigrid sa...

Ja, me syns egentligt de va et dårlig tegn at der hadde budd dansarar her me, eller i alle fall ei go forklaring på koffor enkelte ting va litt ekle (for eksempel va der skitne flekkar på ONNERSIÅ av ei hylla i kjykkenskabe. GIDD å bare skitna ud åsså snu hyllå...) Nå har me jo hørt Marit å Cathrin snakka om dansarar i åravis, eg meine...:P

Og nei, Renate(?), eg hadde nok heilt klart ikkje klart å skjula de viss de va danser eg va sånn inni meg. Men de e eg heilt klart ikkje.