26 februar, 2007

Operasjon vaskebrett (med lydeffekter i parantes)

Det var en gang to hybelkaniner som bodde på en hybel i en by betraktelig mye lengre nord enn de egentligt syntes var gøy. De to var venner og vel forlikte, og hadde til og med en blogg. (Uuu) Denne bloggen ble mer eller mindre flittig oppdatert heeele høsten. Men då vinteren kom, og eksamen truet rundt hjørnet (*gisp*), ble bloggen liggende ensom og forlatt - og det syntes den ikke noe om.

Eksamen kom og gikk, og kom og gikk, og kom og gikk, og kom og gikk, og kom....

Jada, dere tar poenget.

Eksamen kom og gikk (love, eg e ferdige nå altså) (ja, de va ikkje ein lydeffekt, de va ein forfatterkommentar. Dette e ein lydeffekt:) (Sukk), og etter eksamen ble det jul. (Jeeej) Etter jul ble det nyttår, og etter langt om lenge, og lengre enn langt reiste de to hybelkaninene tilbake til det kalde nord. Da de kom seg på plass, hadde de helt glemt den lille bloggen, og hadde i alle fall ikke tid til ham. (Snufs)

Den vakre ridderen med det krøllete håret ble meget forferdet da hun så at bloggen var ensom og forlatt - selv om hun ikke merket det før langt ut i februar. Hun tok sin bestemorsgenser og rustning, og skrev en kommentar! De to hybelkaninene så ikke sin arme råd utenom å lage kjøttkaker, ta pcen fatt og blogge en blogg på sin lille hybelblogg. (Tada!)

Snipp snapp snute, så var denne bloggen tlbake i rute! (You wish)

God tur, Marit, viss me ikkje blogge mer før du reise! Kjøb någe filippinsk te hybelen vår=D

Ellers e me ekstremt svage for press, smisk & bestikkelser, så kommenter, skryd, å senn oss snob viss dåkk vil veda koss eventyre fortsette. (Å viss dåkk senne snob, kan me ver me å ødelegga Julian sin operasjon vaskebrett - Yaaaay:) )

5 kommentarer:

Marit sa...

Eg vett isje om eg vil veda kossen eventyret slutte...

Cathrin sa...

EG VIL EG VIL!!!!! å eg har en gave te dokk.. som eg forresten har hatt liggande ganske så lenge.. men eg får kanskje senda oppøve snart....

Jeanett sa...

Jeey! D hørtest digg ut Cathrin =) Me e veldig gla i pakker =)

Tror eventyret kan bli bra eg, Marit ;-)

Anonym sa...

Ja, d va jo faktisk på tiå me ein oppdatering her... Kver gang eg har våre inne på bloggen dåkkers siden Luciadagen har det trøtta fjese te sigrid møtt meg, så det va godt me någe aent:) Hehe... sånn udenom det, så va du jo ganske søde på bildet sigrid:)

men d e godt å hørra at hybelkaninane e i live... glede meg te fortsettelsen eg, men eg håbe det går LENGE før eventyret slutte:)
- renate -

Sigrid sa...

Få deg blogg du og Renate:)