03 juni, 2008

Du vet at du lese te eksamen å at det e altfor varmt ute og inne te å sitta å lesa når... :

- du itte å ha prøvd alle mulige leseplasser, ende opp på badegulvet med puter og mugga med isvann..
- kyllingen tine på en to tri i vinduskarmen..
- isbitene smelte for fort, og nye bruke for lang tid på å bli frosne...
- du telle antall mugger med vann, isje glass...
- ...Og dermed springe på do heile veien...
- isje har loft, for d blåse isje ute...
- mat isje e godt før te kvelden..
- du helst ville våre ute, men må sitta inne og se på di som e ute å kose seg..
- pc'en e brennvarme, og må ver av mesteparten av dagen...
- di nesten isje har is igjen på mega...
- du e rimelig kokte i håve...

Hehe, godt dette e siste lesedag seie eg bare!!!
I mårå ska klassen visstnok ha sjørøverparty på seilbåten "Amalie" for å feira at me e ferdige - det kan bli interessant!

Ellers e der nokså tomt i hybelen. Sigrid har vaska og flytta ut av rommet sitt (men me dele fortsatt kjøkkenet!), og har reist hjem. Miss you!

3 kommentarer:

Anette sa...

altså, meg å sigrid hadde ein prat om dette me kæ så kan vær d besta romme for deg å sidda å lesa i når dr e så varmt. For d fyssta hb me at du he skrudd av varmekablane på bade når du sidde dr. hvis ikkje e jaffal d vårt fyssta tips..:P
Mn d me jaffal kom fram t va at kotte ditt må jo vær d besta romme sånn reint temperaturmessigt...: har stått stengt omtrent i to år, ikkje vinduer (?)... D einaste va vel om dr e mørkt å innestengt dr...mn då må du jo finna ud kæ du vil prioritera..varme eller lys:)

Jeanett sa...

Hehe, dåkk e morsomme!
Joda, rektignok har kottet mitt stått der i 2 år snart, men der e en del ting der inne åg, så tvile på at eg hadde fått serlig plass...

Og så klart skrudde eg av varmen i kablene på badet fust;) Og på badet fekk eg både kjøligt og lys ;)

Maria sa...

Hei!

Jeg skal flytte inn på Voll sammen med kjæresten min i august, og pga bloggen deres gleder jeg meg enda mer! Ser ut som dere har hatt noen koselige år på studentbyen:)

Det lønner seg å søke på "voll studentby" på Sesams bloggsøk;)