07 mai, 2008

offaoffa

Her i hybelen skinne solå. Men me e ikkje lykkelige. Koffor?

Me må vaska bad. Hekkan. Dårlig gjort. Dessuten e me trøtte og sledne og har verken energi eller arbeidslyst. Kan det ver vinterdepresjonane som ikkje vett å gi seg når di e på topp? Dette e i alle fall gyseligt utriveligt. Ellers har Sigrid begynt på hjemmeeksamen og Jeanett har ingen forelesninger merr og må derfor begynna på eksamenslesning. Depressivt.

Tips om kordan me kan få mer energi og arbeidslyst mottas med takk! (Me ska unngå å sitera Solan i denne sammenheng, "Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne".)

Flerne oppdateringar komme utvilsomt ettersom eksamenskjedsomheten drar tettare innøve oss.

3 kommentarer:

Helge Rege Gårdsvoll sa...

Vel, først:
Dokke trenge ikkje vaske bad. Hvis det er den varsla "inspeksjonen" dokke tenke på så er det en sjekk om der er fuktskader og slikt, ikke at det er reint.. Så så lenge ikkje dei som vil kjøpe studentbyen blir skremt på grunn av badet kan det nok holde med litt rydding..

Eksamenslesing er depressivt, men det er snart sommerferie.. og da er det bryllup. Det bør i alle fall en av dere bli oppmuntret av..

arbeidslyst kan jeg ikke hjelpe med, for dersom jeg skal gi dere noe av min kommer jeg ikke til å ha noe igjen..

Cathrin sa...

hmm ett tips... belønn deg sjøl titt å ofte... eg belønne meg sjøl heile veien... når eg har støvsugd, så tar eg en pause... eller tnåge aent så eg har lyst t, åsså gjørr eg en liten ting te åsså gjørr eg någe kjekt. åsså e du plutselig ferdig

Linda sa...

Jørr hjemmeeksamen og lesing ute i solå! :D